زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

سال نو مبارک

سلام سااااااااال نو همگی مبارک باشه 

انشااالله امسال جز بهترین سالهای زندگیتون باشه 

پُر از سلامتی پُر از شادی  پُر از برکت پُر از مهربونی پُر از عاشقی 

دوستون دارم واقعا 

خب مواظب خودتون باشین خوش بگذره تعطیلات 

نظرات 7 + ارسال نظر
بانو شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 23:52

عزیزم من وبلاگمو همون موقعها حذف کردم اما تا یه مدتی رمز قبلی من من وارد میشدم اما از زمانی که رمز رو تغییر دادی نتونستم بخونم

نمیدونم چطور میشه بهت رمز داد ....

نیلوفر جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 11:53

سلام
سال نو باتاخیر مبارک
چه میکنی؟
گل پسر خوبه؟

بانو جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 09:11

سلام عزیزم
خوبی
من بانو هستم که قبلا وبلاگ داشتم
همیشه میام به وبت و خوشحالم که صاحب بچه شدی
من رمزتو ندارم نمیتونم بخونم
اما همین که میدونم حالت خوبه خوشحالم
سال خوبی داشته باشی

سلام مرسی که میخونی اینجا رو برام ادرس وبلاگت رو بذار رمز بدم

فری خانوم پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 12:34

کامنت من نیست که

إ کجا رفته پس ! من بی تقصیرم

خانم وآقای اسمونی چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 11:40

سلام ب روی ماهت مامان مهتاب مهربون
جالت چطوره عزیزم؟
خیلی دل تنگت شده بودم
خیلی خیلی تبریک میگمممممم نی نی کوچولوروازطرف من ببوسشالهی سایتون بالاسرش باشه تاابد
سال نوت مبارک عزیزم
خیلی دوست دارم

سلاااااام عه خوبی کجا بودی ؟مرسی عزیزم ادرس وبلاگت رو برام بذار
سال نو تو هم مبارک

آرزو جمعه 9 فروردین 1398 ساعت 11:32 http://arezoo127.blogfa.com

سلام عزیزدلم
سال خیلی خوبی در کنار همسرت و سامیار کوچولو داشته باشی

سلام آرزو جون مرسی همچنین شما

روزهای زندگی من یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 17:09 http://roozshomarezendegi.blogfa.com

سلام.سال نو شماهم مبارک

سلام مرسی برای شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد