زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

بازم هیچی

ما خیلی یهووویی  

 روز دوشنبه رفتیم رشت برای کارهای اداری  ساخت ویلای خواهرشوهر 

من و همسرم و پدر شوهر و دو تا از خواهرشوهرا رفتیم 

غروب رسیدیم من موعد پریدم بود اما خبر ی نبود ،فرداش سه شنبه همه به جز من رفتن دنبال کار ادرایشون

 منم رفتم لب ساحل یکم با خدا حرف زدم از طبیعت و دریا لذت بردم بعد رفتم  حمام و استراحت کردم  بقیه هم رسیدن دیگه اونروزا همش  فکرساخت و بحث در مورد چکار کنن و...گذشت من همچنان منتظر اینکه آیا پرید میشم یا نه بودم!؟

 ته دلم ذوق داشتم که نکنه باردارم ولی هی ناامید میشدم نه بابا خبری نیست و..

کلا مسافرت خوبی بود صبح زود با همسر میرفتیم نون میخریدیم بقیه هم بیدار میشدن چای و وسایل صبحانه حاضر بود ،همکار خواهرشوهرمم بودن تو مجتمع تفریحی خلاصه یه بار باهاشون رفتیم استخر ساحلی بانوان من تو دریا نرفتم یه بار رفتیم یه برکه هندوانه مخلفات بردیم ،با همسر و بقیه رفتیم سه شنبه بازارشون ،با همسر لب دریا قدم میزدیم و کلی حرف میزدیم، یه صبح هم ساعت 6رفتم لب ساحل طلوع خورشید رو دیدم لذت بخش بود 

خلاصه سفر خوبی بود که من 4شنبه لک دیدم و تا فرداش پنجشنبه ظهر که حرکت کنیم پرید شدم و تمام دنیا رو سرررررم خراب شد هم درد داشتم هم ناراحت بودم بازم نشد هم اینکه تو ماشین بودیم و...

خلاصه تو رودبار نگه داشتیم به سوغاتی خریدن تو این بی پولی مون توقع مسخره ای که همه دارن اللخصوص خانواده همسرم باید براشون بگیری  من خودم اهل خرید کردن و کادو دادن به همه هستم ولی یه چیزی بشه قانون و توقع اصلا نمیپسندم 

9شب پنجشنبه رسیدیم شام هم خوردیم خونه پدرشوهر اومدیم خونه ،کلید داده بودم خواهرم بیاد به گلامون آب بده هم اینکه برای امنیت سربزنه بهتره ،که دیدم اصلا نیومده یکی از گلامم پژمرده شده زنگ زدم بهش گفتم کارت خیلی بد بوده نیومدی اگه بهت کلید دادم یعنی احتیاج داشتم که بیای گفت برام کاری پیش اومد نشد بیام میخواستم جمعه بیام منم با عصبانیت حرف زدم و قطع کردم 

خیلی ناراحتم از اینکه این ماه هم باردار نشدم خیلیییی مثل عقده ای ها شدم بچه که میبینم احساس کمبود دارم  که من از بقیه تواناییم کمتره خدایا خیلی حس مضخرف و مسخره ایی که هرررررر ماه منتظر بارداری باشی و بعد پرید با کمال پررویی تشریف بیاره أه أه 

خیلی خسته شدم کم آوردم شاید خیلی ها بگن اخه دختر خوب تو فقط 6ماه اقدام کردی زوده اما این 6ماه خیلی برام سخت میگذره اگه بشه یکسال یا بشه چند سال چی !؟ دلم گریه میخواد

 دیگه دعا کردنم جواب نمیده نمیشه که نمیشه 

اصلا کلا کمبود دار شدم دوست دارم چاق و تو پر شم

 دارم پودر چهل گیاه یا همون قاووت قوتو کرمان رو قبل غذا یه قاشق میخورم دختر عموم جواب گرفته ببینم من حداقل یکم پر میشم 

کلا اوضاعم بهم ریخته هس نه حوصله دارم به خودم برسم نه به زندگیم نه هیچیییییییییییی  انگیزه ندارم

 أه چقدر غمناک و غر غرانه نوشتم اخه واقعا همینم بلد نیستم تظاهر کنم، نمیدونم از خدا چه جوری بخوام به هیچ کس جز دوستم نگفتم اقدام کردم که برن رو مخم که وای چرا باردار نمیشی و..درد دلم فقط اینجا میزنم خیلی خسته ام خیلی

نظرات 13 + ارسال نظر
بانوی برفی یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 15:34 http://barge-sabze-zendegi.blog.ir

مهتاب جون چقد تنبل شدی یه پست بذار

چشم فردا حتما

نیلوفر یکشنبه 19 شهریور 1396 ساعت 14:15 http://talkhoshirin2020.blog.ir

چرانمینویسین ؟

آرزو سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 14:11

سلام عزیزم
آره خب خیلیا دوس ندارن پیش مادرشوهر زندگی کنن
عکس جهیزیه دختر خالم نیستاااا،عکس جهیزیه یه بنده خداییه که تو سرچ گوگل بهش برخوردم
فدای تو

سلام آرزو جان ،إ من فکرکردم عکس جهیزیه شونه

مهسا ر ب پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 09:09 http://mahsa6812.blog.ir

سلام، خوبی عزیزم؟
من خیلی وقته نیومدم، همش یادم بود ی وبلاگ که مربوط به مهتابه میخونما ولی یادم می رفت
نگران نباش خانوم خوب، به نظرم سعی کنی کم تر منتظر باشی زودتر جواب میگیری

سلام مرسی عزیزم
خوش اومدی دوباره
اره باید همین کارو کرد

بانوی تیر ماهی سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 12:08

چرا آپ نمیشی ؟

چشم میشم بزودی

اسما یکشنبه 5 شهریور 1396 ساعت 14:07 http://fullehsas.blogfa.com

سلام مهتاب جان خوبی
چقد طلوع خورشید قشنگه تو عکس
چرا اینقد زود ناامید شدی.یکم طول میکشه ولی حتما باردار میشی

سلام مهربون اسمای نازنیین اره خییییلی قشنگ بود
به خودم قول دادم که از این فکر و خیالا بیام بیرون انشاالله که بتونم

آدم برفی جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 22:23

مهتاب جون عمه ی شوهرم میگفت روزی یدونه فلفل سیاه رو کامل قورت بدین طبعش خیلی گرمه البته قاووت خودشم خیلی مقویه

اینم میگیرم امتحان میکنم ،مرسی مهربون که به یادمی

آرزو جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 01:33 http://arezoo127.blogfa.com

سلام عزیزدلم
تازه اومدم بنویسم که چند وقته اقدام کردی که خودت اشاره کردی ۶ ماهه!
موقع خوندن تصورم این بود که چند ساله! انقدر که ناامیدانه نوشته بودی!
کلاس آرایشگری که میرفتم دوتا از بچه ها باردار نمیشدن،یکیشون که اسمش رعنا بود و صمیمی بودیم ۴ سال بود که اقدام کرده بودو باردار نشده بود تا اینکه آخرای دوره باردار شد و یه گل پسر بدنیا آورد به اسم رهام ⁦:-)⁩
عکسشو چند وقت پیش گذاشته بودم
خلاصه که هیچوقت ناامید نشو دوست خوبم

سلام آرزو جون
اره به نظرم ناشکری میکنم از این ماه تصمیم گرفتم بی خیاله بی خیال باشم
انشاالله همون بشه که خود خدا میخواد

نیلوفر چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 19:20 http://talkhoshirin2020.blog.ir

واااای چه عکس قشنگی گرفتین،چه منظره محشری داره.

ان شاالله به زودی قسمتتون بشه،اصلا استرس نداشته باشید.

عرق رازیانه برای زن ها
عرق کاسنی برای آقایون.
خوردنش خیلی خوبه.
مخصوصا رازیانه،من یه مدت میخوردم .از هرلحاظ برای زن ها اثرات مثبت میذاره،منو خیلی هم خوش اخلاق کرده بود.مشکلات زنانه هم خوب شده بود.

مرسی عزیزم
انشاالله چشم رازیانه و کاسنی هم میخورم ببینیم چی میشه ،التماس دعا

خانوم وآقای آسمونی دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 14:50 http://eshge-nab.mihanblog.com/

سلام سلام ب روی ماهت عزیزم
حالت چطوره؟
نبینم دلت غم داشته باشه ها خانمم
غصه نخورعزیزدلم همه چی درست میشه توکل کن به خدا مامان مهربون وگلم میدونم چقد بی قراری برااومدنش ولی کوچولو صبرکن عزیزم میاد نی نی کوچولوعزیزمون
ببخشید مدتی نبودم عزیزم دل و دماغ نداشتم بیام الان دیه اومدم عزیزم فدات بشم

سلام کجاااااااااااایی اخه نمیگی نگران میشم
برام دعا کن با قلب پاک و مهربونت انشاالله دعای خیر شماها شامل حالم بشه ،به بهترین ها برسی مهربونم

آیلین شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 13:15 http://Mydreams72.blogsky.com

سلام طلومهتاب جون
طلوع قشنگی
شش ماه خیلی زوده برای نا امید شدن عزیزم خواهر من یک سال طول کشید بارداریش امیدوارم هر چه زودتر صاحب نی نی بشی

سلام ایلین عزیزم،
خیلی طلوعش قشنگ بود حیف بود نذارم ببینین خب چرا خیلی هام با اولین اقدام باردارن یا انقدر طول نمیکشه انتظار خیلی سخته
انشاالله

بانوی تیر ماهی شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 13:13

سلام مهتاب خانوم :-)

خب عزیزم یه سر برو دکتر. خواهر من بعد دو سال تصمیم گرفت به بچه دار شدن دکتر گفته بود قبل بارداری باید قرص آهن هم بخوری که خوب باشه واسه بچه . به نظرم خودت یا با همسرت برید خیلی بهتره


ایشالا به زودی خبر بارداریت رو اینجا ثبت کنی

عزیزم من دو بار دکترم عوض کردم الان متخصص میرم اما خب اونام میگن زوده تا یکسال نشی طبیعییه اما این حس انتظار آدم از پا درمیاره

آدم برفی شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 13:06

خدا روشکر که بهت خوش گذشته همیشه به شادی عزیزم
مهتاب جون درکت میکنم دوس داری زود باردار بشی ولی تا یک سال و نیم طبیعیه نگران نباش اما حس وحالتو واقعا میفهمم ایشالله که زود خبر نی نی رو بهمون میدی
دونه ی فلفل سیاه رو هم خودت هم شوهرت روزی یه دونه بخورید عمه ی شوهرم میگفت طبعش گرمه و خوبه
خواهرای منم همینطورن وقتی کاری بهشون میسپاری دقیقا همین رفتار رو انجام میدن خصوصا درباره ی بچه ولی خوب خواهرن دیگه

مرسی مهربونم انشاالله شماهم خوش باشین ،باشه اینم امتحان میکنم
ای بابا نباید به امید کسی بود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد