زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

امروز قشنگ از پنجره خونه ما

صبح که عشقم  حاضر میشد بره کلاس اومد بوسم کرد گفت بیدارشو ببین داره برف میاد

یهو من از شوق پریدم و این قطره ناز نازیها رو دیدم

اااااای جان چقدر همه چی قشنگه 

همسر رفت 

منم چای دم کردم و کنار پنجره با شیرینی خوردم 

جاروبرقی کشیدم و اومدم خونه پدر

 زهرا شام برامون قیمه داره میدرسته 

به عشقم گفتم بیاد اینجا

شاید فردا بازم شام بیام اینجا آخه خواهربزرگه احتمالا میاد خانم بابام نیست رفته شهرستان

 خونه پدریمو وقتی نیست به شدت دوست دارم وقتی هست خیلی معمولیم...کلا همه اعضا خانواده این حس رو داریم ولی خوب بخاطر پدرمون ماهم بهش احترام میذاریم

خدایا برای همه زیبایها  و آرامش شکککککر

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا ر ب یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 21:40 http://mahsa6812.blog.ir

منم از این هواها میخوام

ای جان الان که تهران باز هواش خشک و سرد وآلودس واقعا اینجورهوا ها غنیمته

اسما شنبه 6 آذر 1395 ساعت 14:20 http://fullehsas.blogfa.com

خانومی من رمز ندارم
اگه دوس داشتی خوشحال میشم رمزتو بدی

میذارم برات

اسما چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 18:02 http://fullehsas.blogfa.com

با سلام اینجانب اسما عضو جدید هسدم خخخخخ
واااااااااای چه عکسی شده دلم بارون خواست
بازم میام

خوش اومدی
مرسی
قدمت رو چشم

خانوم خونه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 07:43

زندگیتون پر از عشق

مرسی عزززززیزم همچنین برای شما باشه
ممنون که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد