زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

خونه بهم ریخته

اوناااایی که استارت خونه تکوووونی زدن من حسووودیم شد

 +  اضافه شدن عکس مواد شوینده و پیجش 

 

اگه ببینید اوضاع خونمون رو شتر با بارش گم میشه فقط ریختم بهم تصمیم اینه که اتاق به اتاق تمیز کنم اما حسسسسسس ش نیومده هنوز 

از دیروز یه پیج بود تو اینستا شوینده خارجی إستونیش که جرم زدایی قوی داره حدود 7-8قلم انواع مختلفش رو سفارش دادم ،تعریفشو زیاد شنیدم امیدوارم همنجوری قوی باشه من به دستام فشار نیارم ،امروز میخواستن ارسال کنن که گفتم نیستم فردا بفرستین 

روفرشیمم کافی زنگ بزنم بفرستن از مولوی ولی حسش نیست دیووونه شدم فکرکنم 

همش میگم کاش یکی از خودم کپی میشد اونجوری که باب میلمه، کپی من میسابید و تمیز میکرد ، منم ازش پذیرایی میکردم 

دلم یه إستند خوشگل و فلزی برای گلهام میخوام که عید دلبری کنن و دلم خیلی چیزا ...

فعلا همین که شروع کنم به خونه تکونی کلامو باید بندازم هوا 

تو اینستا یه سری پیج ها هستن مثلا دارن خونه تکونی میکنن از تمیزو آکبندم آک بند تره !!! خُب چجوری زندگی میکنین  که انقدر نووووو تمیز میمونه همچیتون بخدا من هرماه یه خونه تکونی دارم اما انگار اونا تافت میزنن خونشون همونجور نوووو تمیز میمونه 

امیدوارم دم عیدی برکت و رونق فراووون بهمراه عشششششق زیاد مهمون خونه هاتون بشه 


+++ این سفارشای من بود به نظرم کاربردیتریناش رو انتخاب کردم ،فقط فکر میکردم سایزشون یکم بزرگتر باشه ولی خب ...فعلا استفاده نکردم astonishiran@


نظرات 14 + ارسال نظر
مهتاب شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 10:50 http://wonderfullife.blogfa.com

قصد نداری آپ کنی تنبل جان؟

هفته دیگه حتما آپ میشم واقعا نمیرسم وگرنه که خیلی دلم تنگ شده برای نوشتن

مرضیه دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 12:59 http://fear-hope.blogsky.com

مهتاب جون انگار حسابی تو خونه تکونی غرق شدی که وقت نمیکنی بیای وبلاگ.
امیدوارم حال و روزت خوب باشه عزیزم

سلام مرضیه جون ،یکم سرم شلوغه میام ولی

بانوی تیر ماهی دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 11:19

سلاممممممم مهتاب کجایییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟ غرق شدی تو کارهای خونه ؟

سلام عزیزم ،اره کمک کمک یکم سرم شلوغه میام

مهتاب جونم کجایی

یکم سرم شلوغ شده میام

مرضیه دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 15:36 http://fear-hope.blogsky.com

حتما میرم و یه سر به اون پیج میزنم، امیدوارم محصولاتش خوب باشه و از شر این لکه های سمج خلاص شم.
مرسی گلم

اره من پیشنهاد میکنم بخری

باران یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 01:29

دختر جون کم از این شوینده موینده ها استفاده کن مریض میشی اخه مگه دونفر ادم چقدر کثیف کاری دارید ؟
بهر حال خسته نباشی بانو جان
ببخش دیر اومدم میدونی که چقدر سرم شلوغه

باران یه خوبی این شوینده ها اینکه کاملا سازگار با محیط زیست بدوندون دستکشم میشه کار کرد،ولی اره درست میگی باید یکم رعایت کنم
عززززیزی

مرضیه شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 16:24 http://fear-hope.blogsky.com

وای مهتاب تو چقدر بشور بساب میکنی،‌من اصلا درک نمیکنم خانمهایی مثل تو و خواهر خودمو که برای تمیزی و سابیدن خونه از جونشون مایه میذارن
ماشالله خواهر من 11 سال عروسی کرده انقدر خونه و وسایلشو نو و تمیز نگهداشته که آدم فکر میکنه همین دیروز جهیزیه آورده! من که هیچ حوصله اینجوری تمیزکاری رو ندارم
راستی مهتاب جو یه گازپاک کن خیلی قوی برای لکه های گاز که با گازپاک کن سیف یا اتک نمیره سراغ نداری؟ یه سری لکه هاش رو هرکار میکنم پاک نمیشه

مرضیه جان وااااقعا جز علاقه هامه تمیز کردنه! نه که بگم مختص خونه خودم اصلا جایی برم ریخت و پاش باشه آرامش ندارم،اگه با طرف راحت باشم کمکش میکنم تمیز شه خب مایی که شاغل نیستیم بیشتر وقت خونه ایم حوصله بیشتری هم داریم ولی مطمئنم اگه شاغل بودم اصلا این مدلی نبودم
مرضیه جون همین مواد شوینده که خریدم یکیشون برای پاک کردن گاز سطوح استیل ویکی لک چربی بری قوی محصول انگلیس هست اینترنتى خریدم راضیم منم سیف اتک و دامستوس خیلی استفاده کردم اما اینا چیز دیگه ای هست ن

مهتاب پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 12:49 http://wonderfullife.blogfa.com

به سلامتی عزیزم
حتما بگو خوبن یا نه.
تو هم کزت درونت فعاله

مرسی عزیزم سلامت باشی
فعلا شامپو فرش و لکه بر پرده و البسه استفاده کردم خوب بود
اره پیش فعالی داره کُزتم جونی برام نذاشته دیگه

روزانه های یک خانم کارمند چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 10:17 http://nore-mah.blogfa.com/

منکه اصلا حال و حوصله خونه تکونی نداشتم خدا زد پس کلم گفت حالا که حال نداری پاشو اسباب کشی کن

عزیزم خوب شرایط تو فرق داره کسی انتظاری ازت نداره بشوری بسابی ،واقعا حالا میخواین اسباب کشی کنین واااای تو رو خدا بخودت زیاد فشار نیار اذیت شین

نیلوفر چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 09:26 http://talkhoshirin2020.blog.ir

سلام و دورد
ازاونجایی که من اعتقادی به خونه تکونی ندارم،کاری هم انجام نمیدم
استفادشون کردی؟راضی بودی؟

سلام عزیزم
من شدیدا مریض خونه تکونی دم عیدم
از شامپو فرش استفاده کردم برای فرش یکی از اتاقا خوب بود راضیم و از پودر معجزه لکه برای برای پرده تو ماشین لباسشویی ریختم اونم خوبتر

بانوی تیر ماهی سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 13:37

سلام مهتاب جان :-*
چـه خوب به نظرم که خورد خورد کار انجام دادن راحت تره و آدم زیاد اذیت نمیشه
من نمیدونم چرا واسه عید این همه خودمون رو به تلاش و زحمت میندازیم
اینستا ندارم اما بنظرم که زندگی اونایی که زیاد عکس میذارن رو جدی نگیر

سلام عزیزم
اره تصمیم همینه اتاق به اتاق تمیز کنم اما خب یکم طول میکشه دیگه
نمیدونم والا یه کٍرمی تو وجودمه که نمیذاره بشینم سرجام
اصلا جدی نمیگیرم،فقط نوع زندگیشون برام سواله!

فری خانوم سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 11:55 http://656892.blogsky.com

سلام بر مهتاب ... زن زندگی
ما که خونه تکونی رو ذره ذره انجام می دیم ولی از هرکسی می پرسیم تمیز شده میگن فرقی نداره آخه تمیز بود به نظرم اکثرا در طول سال خونه هاشونو مدام تمیز می کنن دیگه بشور و بساب عید عادته خودتو اذیت نکن
من تنبل رو بگو که بعدا باید یه خونه تمیز کنم

سلام عزززززززیزم
منم تقریبا هر دوماه یه بار یه خونه تکونی دارم ولی عید شست و شو ش فرق داره باید حتما اذیت شیم پدر دست و کمرمونو دربیاریم
اتفاقا همچیییین اونموقع زرنگ میشی فقط دلت میخواد بتکونی بچینی:

آیلین دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 21:48 http://Mydreams72.blogfa.com

بابا اینا همش فیلمِ اینستاگرام و اینارو من باور ندارم تمیز میشه ولی نه در اون حدی که اونا جو میدن و میگن
اسم این شوینده ها رو بگو منم مشکلشو دارم
آروم آروم شروع کن و کار کن زیاد سخت نگیر عزیزم

اره میدونم خیلی هام برای تبلیغات زندگیشون رو ایکیاو....میکنن ،اره جوریم از تمیزی و نظافت حرف میزنن انگار بقیه تاحالاتمیزی به چشمشون ندیدن ،خب منم اگه هرماه روتختی بخرم سرویس پذیرایی و....همه چی لوکس و برق میزنه
فردا عکسشو میذارم به دستم رسید ،همراه با پیج اینستاگرام

بانوی برفی دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 20:13

یادته منم گفتم تصمیم گرفتم هنوز شروع نکردم هنوز حسش نیست
منم همیشه اتاق به اتاق تمیز میکنم
این شوینده داخل بازار نیست؟اگه اینطوری باشه عالیه مچ و دست کمتر درد میگیره
منم موندم چطوری این خونه ها برق میزنه!!!

اره من اونموقع حسشو داشتم ولی زود بود الان پرید
من تو فروشگاه ندیدم اما پیجش تو اینستاهست ،حالا بذار فردا بیاد ببینم چجوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد