زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

عمه شدم باز

خب من سه شنبه 16خرداد عمه دختر آخرین برادرم شدم 

  

شب قبلش بابام اینا و همین برادر و خانمش رو دعوت کردم که افطار بیان خونمون که خانومش گفت اگه حالم خوب باشه میام 

که نشد بیاد ولی بقیه بودن خب افطار آش رشته درست کردم با مخلفات افطاری شامم خورشت بادمجان داشتیم که سیر بودن برای سحری بردن 

امروز با این صدای همسر بیدار شدم 

مهتاب مهتاب  پاشو داعش حمله کرده 

منم گفتم خوابم میاد و خوابیدم ،بیدار شدم شبکه خبر دیدم بعله متاسفانه درست بود ،من همش به این فکر میکنم چرا حالا مجلس و مرقد امام رو انتخاب کردن و کجایی بودن و... ؟

من نمیدونم چرا همش دوست دارم دیگران که تعداد کمی هم دارن فقط برام غذا درست کنن من بخورم 

انگار میل بیشتری دارم اونجوری

 غذاهای خودمو دوست دارم  چون روزه ام بیشتر بهم میچسبه آشپزی 

ولی خب دوست دارم همش یه غذای خوشمزهو داغ و آماده شده رو گازم باشه اصلا بهم نمیخوره انقدر شکموووو باشم نه 


 

نظرات 7 + ارسال نظر
آرزو دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت 00:46 http://arezoo127.blogfa.com

یعنی الان زن داداشت بارداره؟ یا بچه به دنیا اومده؟

به دنیاا اومده دیگه

خانوم خونه شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 08:31

مهتاب عزیزم سلام و صبح بخیر
ببخش با این پستم باعث ناراحتی شدم عزیزجان

سلام وقت بخیر عزیزم نگرانت شدم

الی بانو جمعه 19 خرداد 1396 ساعت 03:05 http://range-zendegi.blog.ir

تبریک واسه عمه شدنت ایشال نی نی صحیح و سالم به دنیا بیاد
خودت که یه پا کدبانویی عزیزم نوش جونتون
وای یه ترسی افتاده به دلم احتمالا بعد تهران شهرهای دیگه رو نشون بگیرن خدا نابودشون کنه

خیلی ممنونم از تبریکت عزیزم

خدانکنه انشاالله که اینطور نمیشه

ماه بانو پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 15:11 http://mahabnno.blogfa.com

سلام عمه
خوبی دیروز همه با این خبر شوکه شدن
منم دوست دارم دیگران بپزن من بخورم بگو کی دوست نداره خواهر

سلام عزیزم
اره واقعا
دقیقا یکی از علاقه هام اینه

اسما پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 15:04 http://fullehsas.blogfa.com

ااااا به به
به سلامتی.ان شاالله که قدمش مبارک و پر برکت باشه واسه داداشت.
هووووم خیلی دلم سوخت واسه اون آدمای بی گناهی که کشته شدن.خدا لعنتشون کنه
خخخخ منم مث تو

سلامت باشی اسما جان قسمت خودت
اره واقعا خیلی بد و وحشتناکه
چه خوب

خانوم خونه چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 20:17

عزیزدلم...طاعات و عباداتت قبول...دلم واست تنگ شده بود عمه خانوم...چشمت روشن....
و حمله و ...
دلم خونه مهتاب...
چرا اینجوری میکنن اخه

منم عزیزم
برای شما هم قبول ،دعا یادت نره
خیلی ممنونم انشاالله قسمت خودت بشه عمه شدن مامان شدن ...
واقعا خدا عاقبتمون رو به خیر کنه

خانوم وآقای آسمونی چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 19:59 http://eshge-nab.mihanblog.com/

سلام عزیزم خوبی؟
ممنون ازمحبتت فدات شم خواهری ان شاءالله خودتم حاجت روابشی ان شاءالله التماس دعا...
تبریک میگم عمه عزیزززززز
منم دارم زندایی میشم

الهی خدااززمین برشون داره الهی به حق فاطمه زهرا تکه تکه بشن الهی یه روز خوش نبینن الهی ب حق 5تن جایگاه همیشگی توجهنم داشته باشن الهی نسلشون ازروی زمین برداشته بشه
همسرمنم برای کاری رفته بودن تهران خداروشکر صبح حرم امام نبودن بخداازظهرتاحالاکه خبرشنیدم ازسردرددارم میمیرم حالم خیلی خیلی خیلییییی بد شد...ولی خداروشکرهمسرم صبح بادوستانش رفته بوددنبال کاراشون.
خدایاشکرت.
ان شاءالله شهیدانی هم ک بی گناه ب شهادت رسیدن همنشین حضرت فاطمه ع بشن.

سلام عزیزم خیلی ممنونم انشالله قسمت خودت گلم
مطمئنا و یقینا جاشون بدترین منزلگاه هس ،تهران شهر شلوغ و هزارتو هست من همش میگم اگه از فردا برن جاهای شلوغتر بذارن ....
خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه
من نظرم اینه که شهرهای دیگه هم میرن ولی هلاک میشن انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد