زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

پست آخرم

  خوب فکر کنم همه دیگه اخرای خونه تکونیشون باشه ،من که کارهای اساسیم تموم شده اما خورده کاری هست چون یکجا انجام نمیدم 

راستی فرش و پرده که گفتم خریدم ،فرشم به طور معجزه آسا یه سایز عالی یعنی مربع 2/5در2/5پیداکردم بعد از 6ماه گشتن 

خیلی دوست داشتم آبی داشت ولی بیشتر از اون دوست داشتم خالی نمونه اتاق با فرش پر بشه چون سرامیکهای اینجا رو ندوست 

این چند روزم که همش بیرون بودم با خواهر

واقعا داشتن یه خواهر اونم مثل زهرا خانم گل ما نعمته همیشه همراه، پشتم گرمه برای انجام هر کاری باهاش 

موهامم رنگ کردم 

رفتم دندون پزشکی که یکی از دندونام رو پر کنم ویزیت کرد و گفت برو عکس بگیر

 خانم گفت باردار که نیستی؟

من:نه ولی یک هفته هست که اقدام به بارداری کردم ولی میدونم که نیستم 

گفت نه عزیزم ریسکش خیلی بالاست به نظرم انجام نده 

من:اخه میدونم باردار نیستم من تازه اقدام کردم 

گفت چه کاریه مشکل خیلی خاصی که نداره دندونت برو اگه این ماه پریود شدی بیا زود انجام بده چون ماده بی هوشی و اشعه رو نطفه تاثیر میذاره 

هیچی منم برگشتم 

دیشب خونه مادرشوهر دعوت بودیم اما گفتیم نمیایم شب چهارشنبه سوری میایم با خودم گفتم اخه الان خونشونم دارن تمیز میکنن رنگ و کاغذ دیواری ...واجب نیست که ما بریم مهمونی ...

شب همسر با کباب تابه ای وکباب مرغ تابه ای و خورشت قرمه سبزی وسالاد و میوه و نون اومد 

منم زود از خواهرشوهر تشکر کردم و...

الانم ناهارمو تنها خوردم خونه تقریبا کاری نداره 

اینم عکس اتاق هام



من سادگی رو دوست دارم بیشتر تمیز و مرتب بودن برام اهمیت داره تا خیلی به روز بودن و مدرنیته زندگی کردن 

به نظرم وقتی من با یه اتاق که آرامش میگیرم و مورد پسند خودمه چرا باید درگیر فکر دیگران باشم که بقیه چی میگن !

البته این فقط عقیده منه 

خواستم با این حرف بگم دم عیدی به جای اینکه سعی کنید همه چیز رو عوض کنید و نو بخرید از همون که دارید بهترین استفاده رو بکنید ،خیلی تو نگه داریش اهمیت بدین 

من که برم خونه کسی اول تمیزی اون خونه برام مهمه بعد به سلیقه چیدمان استفاده از وسایلش نگاه میکنم بعد به این دقت میکنم چی الان  رو بورسه چه قدیمیه

پنجشنبه این هفته دقیقا 7سال از فوت مادر مهربونم میگذره که جای محبت و مهربوتی و دلسوزیش کنارمون خالی واقعا برای همه کسایی که برامون عزیز بودن و بینمون نیستن با یه فاتحه خوشحالشون کنیم 

بسم الله الرحمان الرحیم *الحمدالله .....

امسال برای من پر از تغییر و تحولات به نظرم همشون خوب بود ،نگاهم و عشقم به زندگی خیلی قشنگتر شده 

الهی که خدای مهربونم برای همه عزیزانم و دوست های مجازی و واقعی بهترین خیر ها رو بخواد 

انشاالله به خوبی و سلامتی وارد سال جدید بشیم و بهترین ها هم امسال برامون رقم بخوره الهی آمین 

این آخرین پست امسالم بود 

من رفتم اگه عمری باشه سال جدید میام 

خدایا ممنونم که میبینی منو 



نظرات 8 + ارسال نظر
خانوم خونه دوشنبه 7 فروردین 1396 ساعت 15:49

قربونت بشم مهتاب جانم
تو قرار نیست بنویسی خانوم

عزیزمی
اینم یه پس داغ داغ

آیلین جمعه 4 فروردین 1396 ساعت 12:37

واقعا آفرین به سلیقه ت خونه تمیز و مرتب آرامش بیشتری به آدم میده
سال نو مبارک مهتاب بانو ایشالا که خبر نی نی دار شدنتو برامون بنویسی
خدا بیامرزه مادر نازنینتو مادرا هر وقت بمیرن زوده
عوضش خواهرت که همیشه کنارت هست رو خدا برات حفظ کنه

وااااای ممنونم آیلین عزیز
انشاالله با دعای خیر شما
خدا حفظ کنه خانواده و عزیزانت رو برات

خانوم خونه چهارشنبه 2 فروردین 1396 ساعت 18:12

سلام مهتاب جونم..خوبی خانومی ؟ عیدت مبارک عزیزم...
چه خونه ی قشنپ و تمیز و دلنشینی...من که کلی لذت بردم...
ایشالله که سال خوبی داشته باشی خانوم

سلام خانوم خونه عززززززیز
نظر لطفته قربونت برم
انشاالله سالی باشه از بهترین سالها برات عزیزم

مرضیه شنبه 28 اسفند 1395 ساعت 13:56 http://fear-hope.blogsky.com

سلام مهتاب جان
ماشالله چه خونه قشنگ و دلبازی،‌چقدر تمیز و خوش سلیقه،‌احسنت به شما خانوم خونه
خسته نباشی از خونه تکونی عزیزم
ایشالا که سال خوبی داشته باشی و به آرزوهای قشنگت در سال جدید برسی
خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه در این روزهای آخر سال
موقع سال تحویل منو همسرم از دعای خیرت بیس نصیب نذار
شاد باشی عزیزم

سلام عزیزم
وای چند وقته میخوام بیام بهت سر بزنم
چشمات قشنگ میبینن لطف داری عزیزم
چشک حتما دعا میکتم انشاالله که خدا بهترین ها رو براتون رقم بزنه الهی آمین

خانوم وآقای آسمونی چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 14:21 http://eshge-nab.mihanblog.com/

عزیزم مهتاب جآن خداهمه رفتگان رو بیامرزه.ودربهترین جایگاه قرارشون بده.الهی امین.
چقدخوشگلن پرده هات عزیزم.
ان شاءالله به سلامتی وبه زودی یه نی نی سالم بیاری

الهی آمین
چشمات قشنگ میبینن خواهری
انشاالله با دعای خیر شما

اسما دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 17:33 http://fullehsas.blogfa.com

سلام مهتاب جان
موهات و فرش و پرده هات مباررررک.
خیلی خوشگل شده اتاقت.به دلم نشست

سلام عزیزم چشمات قشنگ میبینن خانمانشاالله عروسیت

ماندگار دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 16:43 http://paskoocheha.blogsky.com/

چه نور خوبی داره اتاقا. رنگ ها هم روشن و آرامش بخشه.
فرشتونم مبارک
اتفاقا عقیده ی خوبی داری.

خدا بیامرزدشون

الهی آمین.

بهترین لحظه هارو در سال جدید برات آرزو میکنم

ممنونم ماندگار جون
منم براتون سلامتی و آرامش رو میخوام

مینا دوشنبه 23 اسفند 1395 ساعت 14:32

مهتاب عزیز خدا مادرتو رحمت کنه و روحشون قرین آرامش.
منم مثل شما فکر میکنم و اصولا برام زیاد مهم نیست وسایلم خیلی مدرن باشه و هرسال یه مدل! تمیزی و مرتب بودن و دانشین بودن خونه خیلی مهمتره.
امیدوارم سال جدید خدا یه نی نی ناز بهت عطا کنه و هرچی از خدا میخوای بهت بده. التماس دعا دوستم .

ای جان مینا خانم عزیز
باهات موافقم
انشاالله با دعای خیر شما
انشاالله شما هم به همه آرزوهای به خیر و صلاحت هرچه زودتر برسی شاد و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد