زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

حال خوب

  پست قبل خیلی فشار روحی داشتم و عصبی بودم کلا 

این همه از کی میگم تغییرات هورمونی فشار عصبی پ نشدم هااااا

بعد از اون شب که با همسری قهر کردم صبحش دلم طاقت نیاورد رفتم پیشش باهم آشتی کردیم و یه صبحونه خوب خوردیم،روز قبل خونه رو کاملا تمیز کرده بودم و حس خیلی خوبی داشتم کار خاصی هم نداشتم ،ناهار هم استانبولی درست کردم و کنار همسر خوردیم 

یکم با دکور خونه ور رفتم و یه جابه جایی دکوریجات انجام دادم

برای شام هم مرغ سرخ کرده با سیب زمینی درست کردم ،همسر هم  اومد و حالا هی قربون صدقم میره الکی نه ها واقعا، میدونم اخلاقش اینه که مثلا با خودش ناراحته چرا درکم نکرده و ناراحتی و بحث و اینا پیش اومده حالا جبران میکنه منم که ذوق مرگ

بعد شام هم فضا  عشقولانه شد 

و اینکه کلی با آرامش خوابیدیم الهی الهی الهی که این آرامش ها هزاران برابر بیشتر تو زندگی هاتون باشه آمین

هفته پیش روز چهارشنبه رفتم خونه خواهربزرگه چون کلا دوست داشتم فضای روحیم عوض شه 

جمع خواهرانه مجردی خیلی خوش گذشت شام هم لوبیا پلو خواهر پز خوردیم و فیلم فروشنده رو دیدیم قشنگ بود واقعا پیشنهاد میکنم ببینید ،بعد شام هم فیلم برف روی کاج رو دیدیم معمولی بود و کلی حرف زدیم شب هم خوابیدم اونجا همسرم گفت بیام دنبالت گفتم نه میخوام اینجا بخوابم پنجشنبه هم شام خونه بابام بودیم .

دوستم شنبه ناهارمن و بهار رو دعوت کرد،دیگه این دفعه جور شدکه برم  بهار  و اکرم دوستم بچگی و همسایه قدیمی هستن و همیشه باهمیم 

اکرم زود ازدواج کرد و الان دخترش کلاس دوم هست خلاصه که خیلی خوش گذشت واقعا، اینم از ناهار که دوستم خیلی زحمت کشیده بود

شب هم جایی دعوت بودیم از سمت خانواده همسر 

امروزم که به دختر خالم به صورت مجازی شماره دوزی یاد دادم ،ناهارم کوکو دو رنگ گذاشتم منتظر همسر جااااان ،میرم خونه خواهر بزرگه کلاس زبان و شب هم خونه مادرشوهر دعوتیم جای پدرشوهر خالیه خونه بابام که بودم زنگ زدیم بهش کلی تشکر کرد تو تلگرامم فیلم و عکس میفرسته

خدایا خیلی ممنون که یه همسر مهربون دارم خیلی ممنون که زندگی سلامتی دارم

نظرات 8 + ارسال نظر
نفس1 جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 21:55 http://nafas1367.blogsky.com/

سلام عزیزم ..مرسی بابت رمز...انشالله همیشه شاد باشی عزیزم..

همچنین

مهسا ر ب جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 20:46 http://mahsa6812.blog.ir

وای چه سفره ای دلم خواست

جاتون خالی

زهره یکشنبه 3 بهمن 1395 ساعت 08:50

مهتاب جان ممنون بابت رمز.
همیشه با آرامش و خوشی باشید عزیزم

خواهش میکنم ممنون زهره خانم

صبا جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 11:38 http://hamedsaba92.blogfa.com

همیشه به مهمون بازی به به چه غذاهایی نوش جونتون باشه

همیشه عاشق و خوش باشین^_^

ممنون جاتون خالی
انشاالله شمام همینطور

ماندگار پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 16:40 http://paskoocheha.blogsky.com/

چه عالی
چقد مهمون بازی
خدارو شکر که خوشحالین.


مرسی شما هم خوشحال باشین همیشه

مینا چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 09:23

خدا رو شکر حالت خوبه .واقعا این تغییرات هورمونی سیستم عصبی رو بهم میریزه . با اینکه میدونیم دلیل این بهم ریختگی چیه ولی گاهی نمیشه کنترلش کرد.
آفرین به همسر که هواتو داشته
دست دوستت درد نکنه چه غذاهایی نوش جونتون عزیزم

خیلی ممنون مینا جان
جاتون خالی

بانو چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 07:43 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عزیزم
خداروشکر که خوب شدی
من بهترم
مهمونی هم عالی بود

سلام بانو
خخخخخخخخب خداروشکر انشاءالله همیشه عالی باشه
بعله مهمونی هم خوش گذشت

الهی سفرتون همیشه پربرکت باشه خانمی
الهی که غم توزندگیتون نیاد
الهی که همیشه پرازاحساسای قشنگ قشنگ ورنگاوارنگ باشید
سلام عزیزم خوبین؟
ببخشیدمریض شدم یکم سرماخوردم...دلودماغ نوشتن ندارم.

ااااااای جان بلا دور باشه انشاالله الان بهتری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد