زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

ممممن

  دوشنبه ناهار خونه دوستم دعوت بودم ماکارانی داشت بعد کلی حرف زدیم و همسری اومد دنبالم سه شنبه ظهر رفتم پیش خواهر بزرگه تب و لرز کرده بود دندونشو کشیده بود بچه هاشم امتحان داشتم زودی براش سوپ درست کردم آااااااااااااخ که چه بارونی میومدم به به 

همسر زنگ زد گفت که کی میای؟!

من:چطور؟

همسر:مهمون داریم؟؟!

من: کییییییییی؟

همسر: کی نیست یه چیزی هست؟

شب همسر اومد دنبالم رفتیم باهم یه خرید مربوط به کارم انجام دادیم بعد اومدم خونه دیدم 3تا گلدون بزرگ خریده ،لیندا و فیلوندندرون. و پتوس  خوشحال شدم

فعلا گلدوناش رو عوض نکردم 




شام هم کتلت مرغ داشتیم  

هوا هم محشر بارونی 

صبح با بهار دوستم قرار داشتیم با ماشینش بریم بهشت زهرا چون بارونی بود دیگه از ساعت 5صبح خوابم نبرد ساعت8:30راه افتادیم تو بارون برگشتنی هم ظهر رفتیم بستنی  خوردیم یخ زدم

شب هم خونه پدریم مهمونی ده روزگی پسر برادرم بود شب هم خودم پشت فرمون نشستم تا خونه اومدم 

پنجشنبه هم دختر عموم زنگ زد که میخوام ساعت دو بیام خونتون دیگه به زهرام گفتم اومد کلی حرف زدیم خوش گذشت برای عصرونه هم کو کو سبزی رولتی درست کردم و رفتن شبش سرم سنگین بود  حس سرما خوردگی داشتم بدن درد مروز هم  بی حال بودم وگرنه کلی کار داشتم ناهارم من به همسر میگفتم چکار کنه اونم انجام داد سوپ جو خوردم 

بزودی  تو اینستاگرام کارهام رو میذارم 


نظرات 9 + ارسال نظر

الهی من خودم فدای عزیزدلممم بشممم
کلی حس خوبی بهم داد وقتی کامنتتوخوندم یه لبخندخوشگل اومدروصورتم خیلی خیلی دوسش داشتم عزیزم ممنون ازاینهمه محبت گل گلی من

خداروشکرعزیزم

ماندگار دوشنبه 13 دی 1395 ساعت 14:42 http://paskoocheha.blogsky.com

چه گلای خوشگلی. پایینیه رو بیشتر دوس دارم.

الان بهتری؟

خیلی خوبه که همسرت گاهی آشپزی میکنه.

ماه بانو یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:40 http://mahbanno.blogfa.com

سلام الهی پس تو هم عشق گل هستی عینه من
من دورانه مدرسه معلما بهم میگفتن برو کشاورزی بخون کل کلاس رو پر از گل کرده بودم
راسی اینستاتو بهم بده بعدا

واقعا چه خوب چه ذوقی داشتی که گل میاوردی کلاس آخی عزیزم
چشششم

بانو یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:17 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عزیزم
من عاشق گل و گیاهم
به ادم روحیه و نشاط میده
یه جای خوب که بهشون نور غیر مستقیم خورشید برسه واسشون انتخاب کن تا همیشه شاداب باشن
من اینستا ندارم نمونه کاراتو همیبنجا بذار عزیزم

بله حتما انشاالله سرسبز و شاد بمونن مثل شما
باشه میذارم اینجا

مهسا ر ب یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 11:07 http://http:/mahsa6812.blog.ir

سرما خوردگی بخاطر اون بستنیه که خوردین
گلا خیلییییییییییی خوشگلن
دلم کوکو سبزی خواست

اره خودمم حدس زدم
ممممممممنون
بپزم براتتتتتتت

وای مامان من عاااشق گل هاا
خونمون پرازگله گلدونای رنگی رنگی
همشونوبزرگ کرده
ان شاءالله کلی نشاط بده به زندگیتون عزیزدلم

چه خووووووووووب
چه دعای خوبتری
انشاالله هزاران برابر به خودت برگرده این دعای قشنگت

اینستاداری خانومی؟

بععععله دارم ولی فعلا افتتاح نکردم برای کارام درست کردم

صبا شنبه 11 دی 1395 ساعت 13:25 http://hamedsaba92.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم

حالا چرا گلدون ها رو سانسور کردی

همیشه به گردش ومهمونی

خیلی ممنون
آخه گلدونش زشت بود بعد دورش از این ورقهای آلومینیوم بود یکم پیدا میشدم

مبارکه گلدونات خیلی خوشکلن منم عاششششششق گل

خیلی ممنون
منم همینطور خیلی گل و گیاه عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد