زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

زندگی به سبک مهتاب

ظاهر زندگی دیگران را با باطن زندگی خود مقایسه نکنید...

مادرم....

به تاریخ قمری سال 88  پنجشنبه همین روز بود...

روز قبلش با یه خواب بسیار بد بیدار شدم  مامان بابا پیش هم نشسته بودن 

گفتم : مامان خواب دیدم دندونم کنده شده از شدت دردش از خواب بیدار شدم الانم احساس درد دارم 

گفت:خوب نیست تعبیرش صدقه بده ماه صفره

فرداش که کلاس داشتم ظهر از مامان تو آشپزخونه خداحافظی گرفتم ،نمیدونم چرا نگاهم خیره موند رو دستاش ،نمیخواستم برم  یه جوری بودم

در رو که باز کردم دیدم یکی از خانومهای فامیلمون داره میاد خونه من رفتم کلاس تا 8شب

گوشیم زنگ خوردخانم برادرم بود

کجایی؟ گفتم : کلاس دارم میام دیگه 

بیا خونه ما 

گفتم نه مرسی چرا !

گفت همینجوری

گفتم چیزی شده !

گفت مامان یکم حالش بده بیمارستانه  

نمیدونم چطوری با اشک و چشمای تار از اشک و تپش قلب خودمو رسوندم  

همه بودن گفتم چی شده؟

مامان رو تخت بود (عززززززیزم)

گفتن هیچی مهمون داشتیم داشت حرف میزد یهو افتاد 

تا رسوندیمش تونستن احیا کنن سکته مغزی و قلبی باهم 

و اشک و سوختن و ناله التماسم به خدا تا 34روز که تو کما بود ادامه داشت 

آخرین پنجشنبه سال 88مامان رفت و ماهم سوختیم 

برای یه دختر خیلی نبود مادر سخته مخصوصا ازدواج کنه 

من به معنای واقعی عاشقش بودم خیلی راحت بودیم باهم جز خوبی  چیزی ازش یادم نمیاد نه اینکه الان چون نیستن تعریف کنم  همه اطرافیان میگن مثل ستاره کی دوباره یکی پیدا میشه

هنوزم که یادش میفتم یاد خاطراتمون از رفتنش چنان اشک میریزم  که انگار تازه هست

فقط خود خدا و دعای مادرم منو دوباره سرپا کرد وگرنه من ...

ببخشید ناراحتتون کردم  , دوست داشتم اینجا  یادش کنم ،و خواهشم از همه کسایی که اینجارو میخونن عشق و احترام به پدر و مادرتونه 

 همین الان بهشون زنگ بزنید ببوسیدشون

امشبم شهادت امام حسن هست و نزدیک رحلت پیامبر 

این چند روز  غم انگیزه ، حزن داره  التماس دعا

با فاتحه و صلوات دهنتون رو خوشبو کنید 


خدا جووووونم ممنونتم که هستی کنارم

نظرات 7 + ارسال نظر
مرضیه یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 11:55 http://fear-hope.blogsky.com

آخی عزیزم
گریم گرفت
خدا رحمتش کنه
الان که خوندم براشون فاتحه خوندم
روح مادر مهربونت شاد، با حضرت زهرا محشور بشند انشالله

خیلی ممنون
انشاالله خدا خانواده شمارو برای هم حفظ کنه تشکر فرااااااوان

khanoom یکشنبه 14 آذر 1395 ساعت 10:29 http://ghorghoroooo.blogfa.com/

اومده بودم یواشکی بخونم و برم
ولی وقتی این پست رو خوندم قلبم گرفت
خدا مادرتو قرین رحمت کنه
واقعا نبود مادر خیلی سخته
خدا باباتو برات نگه داره

عززززززززیزم ،خیلی ممنون خدا خانواده شما رو براتون حفظ کنه انشاالله
لطف کردی اومدی خاااااانم
یواشکی...

زهرای سعید چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 14:39

خدا رحمت کنه مامانتو
خیلی خیلی سخته

خیلی ممنون عزیزم ،مرسی که امدی

باران سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 13:00 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزدلم
ممنونم از حضورت
پست آخرت رو خوندم و دلم گرفت. خدا رحمت کنه مادر عزیزت رو. روحشون شاد
باهات همدردم خانومی. منم با همه وجود از دست دادن مادر رو حس کردم

باز هم به من سر بزن گلم. خوشحال میشم

خدا رحمتشون کنه انشاالله
چشم عزیزم

خانوم خونه دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 22:07 http://ganje-man.mihanblog.com

خدا رحمت کنه مامان عزیزتو....
فاتحه خوندم...عزیزم

خیلی ممنون خانوم خونه عزیز انشاالله خدا حفظ کنه پدر و مادرتون رو

سلام خواهری جآن!
خوبین؟
خداان شاءالله روح مامانوشادکنه وبهترین جایگاهوتوبهشت داشته باشن!خداان شاءالله یه طبق نورازقبرحضرت فاطمه س به قبرایشون بباره!قول بهت میدم مامان بهترین جارودارن و ان شاءالله که یادشونم به این دنیانباشه!خوش خرم هستند

سلام عزیزم خیلی ممنونم از همه انرژی و حرفهای قشنگت انشاالله
خدا پدرومادر تون رو براتون حفظ کنه

خانم آقای الف(آیلین) دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 00:45 http://aa72aa.blogfa.com

خدا مادرتو بیامرزه
مادرم ازم دور شده زدم به سیم آخر وای به اینکه نباشه

خیلی ممنون
انشاالله سایه شون صحیح و سلامت بالای سرتون باشه الهی آمین
مثبت فکرکن عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد